torstaina, tammikuuta 29, 2009

Yhden hengen tuska-festivaali..

Meitsi on ollut nyt kipeänä eilisestä illasta asti. Vatsani ilmoitti yllättäen, että olen luultavasti syönyt jotain väärää tms, ja päätti poistaa sieltä kaiken. Kökötin sohvalla viitisen tuntia ja juoksin vessassa halailemassa pönttöä. Todella epämukavaa. Kun olin aikani oksentanut tarpeeksi, pääsin jossainvaiheessa sitten onneksi nukkumaan.

Tänään olo on ollut aivan kammottava. Kuumetta taitaa olla hiukan ja lihaksia ja päätä särkee aivan järkyttävän paljon. Onneksi ei sentään enää okseta. Olen makoillut tässä sängyssä nousematta kertaakaan. Olo on todella heikko, ja vaikka minulla on aivan kamala jano, en millään jaksa nousta tästä ja hakea vettä.

Jotain kivaa kuitenkin, nimittäin...




..Sain (hiukan matkalla kärsineen) paketin Suomesta, jee ! Sisältä löytyi nämä jutut:


Eli:
-uusi Visa Electron, sillä tämänhetkinen hajosi jotenkin kummasti.
-Fazerin salmiakki- ja ässä mix-purkkaa, molemmat sairaan hyviä !
-tammikuun Cosmopolitan
-cd-levy ja muistikortt täynnä kuvia suomesta, mun perheestä ymsyms..
-maailman söpöin kortti ! Katsokaa, siinä on tommonen banaanikoira <3

Cosmoa olen nyt lukenut tosi ahkerasti, on nimittäin kiva lukea pitkästä aikaa suomeksi. Nyt voisin katsoa vaikka jonkun elokuvan tai yrittää nukkua lisää. Pitäkää mulle peukut ja varpaat pystyssä, jotta paranisin pian ! Tämä on aivan kamalaa. :(

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onhan sun kisu hoitanut sua? :)

Anonyymi kirjoitti...

Moikka :) Mistä oot ostanut tuon edellisessä postauksessa näkyvän kaulakorun? Ja paljonko maksoi? :D Se on niin ihana ja oon nähnyt vaan stockalla samantyylisiä, mutta niissä ei oo tota supernättiä lukkoa!!!
Ja paranehan pian :)

Sandra kirjoitti...

Anonyymi: Juuu, mun kisu on ollut hyvänä hoitsuna täällä, nukkunu mun viekussa ja ollut lämmin ja pehmeä pallero <3 Sen, jos minkä, pitäis parantaa :)

Anonyymi: Sain korun vanhemmiltani muutama vuosi sitten, ja se on teetetty New Yorkissa tietääkseni. Se ei ole Tiffanyn, mutta aika saman tyylinen silti ja sellaisenkin haluaisin :)
Sydämessä on vielä kaiverrus, josta pidän paljon<3 !

Sandra kirjoitti...

Ja kiitos paljon, kyllä tässä voidaan jo hiukan paremmin, onneksi :)

Anonyymi kirjoitti...

Kannattaisi sutata tosta Electronista noi numerot pois, jos joku rikollisempi tyyppi tuon kuvan löytäis niin tolla numerosarjallahan voisi netistä shopata vaikka mitä :D
T: blogiisi eksinyt