maanantaina, tammikuuta 12, 2009

Confessions Of A Shopaholic.


Englantilainen, Sophie Kinsella on aivan mieletön kirjailia.
Olen lukenut kaikki Shopaholicit (Paitsi uusimman, Shopaholic & Baby, jota en ole täällä käsiini saanut) ja muutaman muunkin hänen kirjansa. Ne ovat viihdyttäviä ja ironisia, todella hauskaa luettavaa. Jos et ole siis tähän asti niitä viel lukenut ja haluat ajankuluksi jotakin kevyttä kirjallisuutta, suosittelen siis tämän naisen kirjoja !



Nyt vihdoin Shopaholic-kirjoista tulee myös elokuva ! Jeiii ! Paljon varmasti ihania vaatteita ja ihanan skotti-aussinäyttelijän, Isla Fisherin hömpötyksiä. Eniten odotan elokuvaa kuitenkin sen takia, että siinä esiintyy eräs suomalainen puhuen jopa suomea :D Yllätyin, sillä katoessani trailerin, yhtäkkiä väliin pomppasi suomalainen lause. Tästä pääsette todistamaan tämän itsekin.

Vaatteilla rönsyillään ja mennään kunnolla yli. Luulen, että jopa enemmän kuin Sex And The City-leffassa. Se jää kuitenkin vielä nähtäväksi. Odotan innolla, minkälainen Becky Bloomwood on valkokankaalla.


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi leffa kyllä pitää ehdottomasti mennä kattomaan! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei kiitos vinkistä! En ole lukenut kirjoja, mutta nyt tuli himo tarttua kirjoihin! :D
Ja tuo elokuva on pakko nähdä. :)

Sandra kirjoitti...

Anonyymit: Samaa mieltä olen, leffa on pakko nähdä, oon varma, että se on viihdyttävä ja päätä tyhjentävä kokemus :)
Ja kirjoja tosiaan kandee myös lukee, jos on tällainen, kuin minä, eikä välttämättä ekana tartu salapoliisiromaaneihin yms.. :)

Anonyymi kirjoitti...

haha mikä toi suomimies !!

Sandra kirjoitti...

Niimpä, eiks oo iha hölmö ! Mä yllätyin niin paljo, et oli pakko kattoo se joku neljä kertaa, ennenku olin varma, et onks se läppä vai ei :D hihi !!