keskiviikkona, helmikuuta 11, 2009

Sabritas.

Kukkuu ! Olen tänään edelleen maannut vain sängyssä. Kuumetta ei enään ole, mutta kurkku on yhä järkyttävän kipeä. Sattuu syöminenkin niin paljon, etten ole paljon mitään halunnut suustani alas laittaa. Särkylääkkeitä olen taas popsinut kuin karkkia, ei ollenkaan hyvä.. Täällä kävi toissapäivänä lääkäri, joka määräsi minulle vaikka mitä droppeja. Toivotaan, että ne tehoavat. Sain myös kuurillisen jotain supervitamiinisysteemejä, joiden pitäisi ainakin hiukan ehkäistä tulevia sairasteluja. Ensimmäinen kerta, kun lääkäri määräsi lääkkeen otettavan, vain ja ainoastaan, appelsiinimehun kanssa :)


Tämän päivän survive-pakettini on ollut lähinnä tämä. (Paitsi ponnari. En tiedä mistä se tuohon ilmeistyi..)


Noiden sipsien syöminen oli muuten erittäin tuskaisaa. Niitä piti mussuttaa suussa aluksi tosi kauan, jotta ne pehmenivät ja olivat siten helpompaa nieltävää. Oikeasti ihan hirveää, kun sattuu jopa syöminen ! :(

Sitten vielä todistusaineistoa, että se ystävieni lähettämä ihanuuskoru pääsi heti käyttöön ja pidän siitä kovasti<3 Aikeisemmin minulla oli kaksi sellaista korua, jotka olivat aina vuorotellen kaulassani. Ne ovat kauniita ja niillä on enemmän tunnearvoa, kuin millään muulla omistamallani tavaralla. Nyt nämä kaksi korua saivat uuden kilpailijan. Lupaan käyttää kaikkia kolmea mahdollisimman tasapuolisesti. Onneksi ne ovat jokainen hyvin erilaisia, joten aina pitäisi löytyä tilanteeseen ja asuun sopiva.


Itseltäni löytyy lisäksi muutama muukin koru, jotka kulkevat lähes aina mukanani. Esimerkiksi Nomination-käsikoruni on sellainen. Sitten on muutama sormus, jotka ovat melkein juurtuneet sormiini. Nyt olen viimeaikoina ollut muutamia päiviä ilman näitä sormuksia, ja olo on tuntunut todella oudolta. Heti huomaa, että jotakin puuttuu.
Olisi kiinnostava tietää, että..

Onko teillä jotakin koruja, joita käytätte lähes aina ?
Jos on, niin miksi ?
Onko niillä jokin erityinen merkitys, tarina tai muisto, niinkuin omilla lempikoruillani ?

5 kommenttia:

NellyHi kirjoitti...

Jeesh, mibulla on sellainen pienenpieni kultainen elefanttiriipus, jonka olen saanut synttärilahjaksi muistaakseni kun täytin 1v. Ehän korua silloin tietenkään käyttänyt, mutta myöhemmin päässyt kovaan käyttöön. :) Viime aikoina en ole kuitenkaan käyttänyt sitä paljoa ja kun rupesin etsimään ei korua löydy mistään. :( Jossain se on huoneessani, joka tosin on kuin ydinpommin jäljiltä. :D Lisäksi omistan erinäisen kokoelman sormuksia, joita pidän vaihtelevasti, mutta ina on joku sormessa. :)

asta kirjoitti...

mulla on iha tylsät mut ku haluun aina vastata kaikkeen mitä kysytään niin siis mulla on rippiristi, jota ilman en pysty oleen iha tunnesyistä ja sitten sydänkorvikset, mitkä sain poikaystävältä=)

Lili kirjoitti...

Vasemmassa ranteessa on aina pakko olla jotain. Aika lailla taspuolisesti siinä vaihtelee Jannelta synttärilahjaksi saatu kello, ja se sydänkoru jonka sain teiltä ylppärilahjaksi <3

T&J kirjoitti...

Mulla on kaksi tooosi kaunista kukkaketjua, jotka oon saanut mun parhaalta kaverilta (yhdeltä niistä) ja HANNA-koru jonka sain joululahjaksi (Hanna Pakarisen suunnittelema koru). Lisäksi pari ranneketjua ja sormuksia joita kaikki ihanat kaverit ja tutut antaa lahjaksi, koska ne tietää mun olevan ihan korufriikki! <3

-Tiffany

Sandra kirjoitti...

Maniac-: Mullakin oli muuten yksi käsikoru, jonka sain mummiltani lahjaksi mun kastejuhlassa. Siinä oli erilaisia helmiä ja kiviä, ja joka vuosi siihen lisättiin yksi uusi. Surullista vaan, että se katosi kun olin 15-vuotias. Buhuu, tykkäsin siitä todella paljon :( Älä siis sä vaan hukkaa omaasi ! :)

asma: Kiva vaan, kun vastaat :) Ja eihän noi kuulosta yhtään tylsiltä, mullakin nimittäin yksi noista koruista poikaystävältä saatu :)

E-Maria: Ihanaa, että pidät siitä käsikorusta :) Se on aika saman tyyppinen, kun se mun yksi kaulakoru.

Tiffany: Mä en olekaan tollaisesta Hanna-korusta koskaan kuullut.. Pitää mennä Googlettamaan :D Ja meitsi on myös aikamoinen korufriikki, vaikken kauheesti eri koruja edes vaihtele, kausittain niitä käytän enemmänkin :)