torstaina, helmikuuta 05, 2009

The Card.

Lupasin siis kuvaesitellä eilen saamani kortin. Tekijänä toimi siis Mapu, joka on kuuluisa väsäämään kaikenlaisia taideteoksia erilaisina juhlapäivinä.. Täälläkin minulla on kyseisen neidin tekemä läksiäiskortti, joka on myös ihana. Suomesta löytyy taas vanhoja synttärikortteja yms. Kaikissa on sama juju, eli mahdollisimman paljon vanhoja ja kammottavia kuvia.
Tässä siis tulee, ihastelkaahan !

Kortti on monisivuinen, ja pääsin itse kanteen ihastuttamaan tällä kauniilla, parin vuoden takaisella otoksella.. Ah, mitä suloisuutta ! (Huomatkaa noi ihanat härpäkkeet, jotka pitää sivut yhdessä!)


Toiselta sivulta löytyi ystävieni kauniita sanoja.


Ja seuraavaksi kuvagalleria. Olen edelleen täysin sitä mieltä, että minulla on oikeus julkaista nämä kuvat, kerta ne on omaan käyttööni lähetetty ! pus vaan rakkaat <3 Harmikseni kuvat ovat todella huonolaatuisia, Ostakaa minulle siis joku hieno kamera, kiitos ! (Psst. Kannattaa klikkailla noita suuremmaksi, niin näette miten söpöjä ystäväni ovat.)






Viimeiseltä sivulta löytyi onnittelut ja kaikkien mukana olleiden nimet. Toi Sasu-lempinimi on muuten aivan mieletön... Tai ei välttämättä.


Eli kiitos vielä ! Tämän toljottel helpottaa mun Suomi-ikävää edes hiukan, jos sille päälle satun.

Onhan teillä kaikilla muillakin samanlaisia superhypermegaihanuusystäviä, niin kuin minulla ?

8 kommenttia:

Lili kirjoitti...

Pus pus, vitsi me ootetaan et oot taas täällä <3 kreisibeibi <3

Mapu kirjoitti...

ei, ei, eiiiii! noi kuvat EI oo yleiseen käyttöön!

murrrr...

oot kiva kuiteski <3

Sandra kirjoitti...

E-Maria: Ihan kohta mä oonki jo siellä. Sit on bileeeet jeijeijei <3

Mapu: Noi on ihan suttusia ja pieniä eikä niistä nää mitään, joten kyllä ne voi täällä olla ;) Piristettä katsos hiukan !! :)

Outi kirjoitti...

Ihana kortti!!! Mun kaverit luulee varmaan et mä oon aikuistunu tai jotain, oon saanu jotain noin hienoa viimeks yläasteella :( Mitenköhän niille vois vihjata et tällasta kaivataan edelleen.... :)

asta kirjoitti...

ihana kortti ja ihania ystäviä sulla varmaa!=)

Sandra kirjoitti...

Outi: No seuraavan kerran väsäät ite jotain ton tyyppistä kavereilles, ni sit ne muistaa, et parhaat kortit on just tollasia ;)

asma: Juu, ne on parhaat ystävät, mitä vaan voisin toivoa :)

Arez kirjoitti...

Hei katos vaa, meil on yhteinen tuttu Inka typy. :) On se Suomi kovin mini!

Sandra kirjoitti...

Rezzi: Juuu, koko maailma taitaa olla tosi mini, kun aina tulee ihan ihmeellisiä sattumia ja kaikki tuntee kaikki :)