tiistaina, helmikuuta 24, 2009

Ayer, hoy y mañana.



Kukkuu ! Tässä nyt hiukan kuulumisia eiliseltä ja tältä päivältä.

Huoneeni oli eiliseen asti täynnä niitä synttäri-ilmapallojani, kunnes eilen kyllästyin niissä kahlaamisen. Tartuin siis saksiin ja rupesin urakalla puhkomaan niitä. Tässä operaation vaiheet kuvattuna.




Meillä on nyt pari päivää kylässä täällä eräs turkkilais-saksalainen tyttö, Melissa, joka itse asuu Pohjois-Mexicossa, Tampico-nimisessä kaupungissa. Käytiin hänen kanssa kiertämässä hiukan Pachucaa, ja näytettiin kaikki paikat, jotka ovat näkemisen arvoisia (niitä ei ole monia..). Käytiin mm. eräällä näköalapaikalla, josta näkyi hienosti koko kaupungin valot. Kuvassa Charlotte, joku ällöttävä, punainen rillipiru ja Melissa.


Tänään ystäväni Jessica soitti minulle, ja kysyi, jos pystyisin ehkä lähtemään torstai-iltana Etelä-Mexicoon, Acapulcoon (voitte googlata!). Innostuin aivan älyttömästi, sillä olen jo pitkään haaveillut pääseväni rannalle edes pariksi päiväksi ja vielä Jessican kanssa se olisi ihan mahtavaa. Sitten hiukan epäröin, että saadaankohan asia järjestettyä, sillä meille Pachucan vaihtareille on juuri perjantaiksi järjestetty jokin retki, joka on jo maksettu yms. Soitin kuitenkin eräälle Rotary-henkilölle ja oikein kauniisti selitin asian ja pyysin lupaa lähteä. Myöntävän vastauksen saatuani hypin ilosta hetken ja ilmoitin asiasta Jessicalle. Arvatkaa kuka on onnellinen ? Nyt vain toivotaan, ettei tule mitään mutkia matkaan ja päästään oikeasti lähtemään sinne. Loppuun vielä pari kuvaa viime Acapulcon reissulta.



Huomenna minulla on englannin koe ensimmäisellä tunnilla. Menen siis nyt nukkumaan, jotta olen aamulla pirteä kuin peippo ja aivot toimivat :) Se ei kyllä tule onnistumaan, sillä koe alkaa klo 7.30, eikä se kellonaika ole minulle sellainen, jolloin pystyn toimimaan tavallisen ihmisen tavoin, vaan olen aina aivan järkyttävässä koomassa. No, aina voi yrittää ! Nyt siis unille.
Öitä <3

7 kommenttia:

Kiri kirjoitti...

Vitsi sun silmät on ihan saman väriset kun sun turkoosi huivi <3 ihanaa! Ja oon kade kade kade kade tost acapulcosta! Katoin eilen kesä kuvia ja on se vaan niin kivaa olla ruskee. vois mennä solkkuun mutta arpi ei saa saada aurinkoa vuoteen joten siin ois pieni teippaus homma ja tulis viel aika makee raja :D ja hei, mä oon blogilistal ja mä en tajuu siit mitään, yyyyh : (

Anonyymi kirjoitti...

voiku oot nätti = ))
ja hei kauan sä oot ollu siellä meksikossa ja milloin tuut takaisin?:)

Lili kirjoitti...

Kiki on ihan oikeassa noista sun silmistä... Ihanan siniset ja muutenkin näytät niin kauniilta ja onnelliselta :) Miss u much honey, can't wait to get you back to Finland <3

Sandra kirjoitti...

Kiki: Mun simmut on vähän jännät, semmoset kameleonttisilmät ! Jos mllon harmaa paita päällä, ni ne on ihan tasan harmaat ja myös sinisten erisävyjen mukaan niiden väri vaihtelee :D
Ja toivotaan, nyt että sattuis hyvät ilmat ku huomenna lähdetään. Pari päivää ei oo paljoo, ni sais sit ihan kunnolla se arska porottaa :)

Ano: Uih, kiitos<3 Lähdin tänne 20.7 eli omine laskujeni mukaan (lyhyt katsku 4, joten voi olla värin..) olen ollut täällä nyt seitsemän kk. Vielä on jäljellä about kolme. Aika menee ihan järkyttävän nopeasti, ihan pelottaa jo takasin lähtö :S

Sandra kirjoitti...

Niin ja ellu, vastaan myös sulle. Meni nääs pasmat sekaisin tästä hurjasta kommenttimäärästä :D

Mutta niin siis kiitos murunen ja olen kyllä onnellinen nytten, se on ihan kiva fiilinki se. Ja sitten olen myös, kun tulen Suomeen takas ja aluksi itken ja ikävöin Mexicoa, mutta mun ihanat ystävät (vink.vink. SINÄ!) ootte mun kanssa ja tehdään kaikkea superkivaa koko kesä <3

Francisco Filho kirjoitti...

She lives in TAMPICO, not Tepic. HAHA

Sandra kirjoitti...

Hahaha Paco, yep i changed it now :D ooops...