torstaina, helmikuuta 19, 2009

My 18th B-Day.

Moi kaikki ! Täällä teille kirjoittelee nykyään täysi-ikäinen Sandra. Mikään muu ei ole kuitenkaan muuttunut, ihan sama hölmöläinen olen edelleen.. Nyt luvassa megakuvakollaasipostaus eilisestä. Yksinkertaisuudessaan, minulla oli aivan ihana synttäripäivä, paljon parempi, kuin olin osannut edes odottaa.

Aamulla perheeni onnitteli ja lähdin aivan normaalisti kouluun. Siellä muutamat kaverit antoivat lahjoja ja kortteja, joka oli mukavaa. Sain pari nallea, suklaata, kynttilöitä ja ihania, omatekoisia kortteja. Koulussa päivä sujui leppoisasti ja yllättävän nopeasti, vaikka keskiviikot ovatkin aina hirveimpiä ja pisimpiä päiviä. Host-isäni tuli hakemaan minut ja ystäväni Karlan koulusta ja menimme meille kotiin, tarkoituksena syödä jotain. Kotona minua odotti ihana yllätys, mutta siitä sitten huomenna ihan oma juttunsa, sillä muuten tästä postauksesta tulee vähintään seitsemän kilometrin pituinen, eikä kukaan jaksa lukea sitä.
No, kotona silti syötiin ja sitten lähdettiin erääseen kahvilaan, jonne olin pyytänyt kavereitani tulemaan viiden maissa.







Sain kahvilan tarjoilijalta kukan lahjaksi. No okei, myös capuccinon ja kakkupalan hän tarjosi... :)


Kukkaselle kävi kuitenkin näin, tein nimittäin sen rakastaa-ei-rakastaa-jutun.. Minua kuulema rakastetaan :) Kuka myöntää ?


Kahvilassa pitkän tovin höpöteltyämme ja naurettuamme paikalla olleet parhaat ystäväni sanoivat, että nyt lähdetään. Lähdimme siitä sitten pienemmällä porukalla taxilla ensiksi leffaan ja myöhemmin ihanaan, italialaiseen ravintolaan, Alimentariin, jossa meille oli varattuna pöytä. Oli mukava olla pienemmällä porukalla, sillä nämä tytöt ovat minun tärkeimpiä ystäviäni täällä. Söimme todella hyvää ruokaa ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä.



Saksalaiset ystäväni joivat olutta ja spriteä, niinkuin heillä on tapana. Se on erikoinen kombinaatio, joka ei vain ole minun makuuni..








Näistä kuvista saitte ehkä hiukan vihiä siitä, miten syntymäpäiväni sujui. Jos olisin ollut Suomessa, niin päivä olisi varmasti ollut täysin erilainen. Kivaa ja varmasti myös ikimuistoista kuitenkin oli. Ihanaa oli myös, että isäni, veljeni ja Mapu-ystäväni soittivat minulle. Oli mukava jutella rakkaiden ihmisten kanssa <3 Paras juttu silti vielä esittelemättä, eli se koulun jälkeinen yllätys, jonka mainitsin aikaisemmin. Siitä kuitenkin seuraavassa postauksessa enemmän. Niin, ja huomenna juhliminen jatkuu, sillä lähden taas Mexico Cityyn kavereiden luokse. Siitäkin lisää sitten.

Mukavaa alkavaa viikonloppua ! <3

10 kommenttia:

Frezza kirjoitti...

Ois kiva iteki olla jossain lämpimässä :)

Saara kirjoitti...

Onnea ihanuus!!!<3

Anonyymi kirjoitti...

Onneks olkoon :)

mair33 kirjoitti...

onnea :>

mair33 kirjoitti...

onnea :>

Lili kirjoitti...

Onnea rakas <3 Laitoin sulle silloin ihan oikeana aamuna viestin, mutta en tiiä tuliko se perille? Laitoin sen sun suomi-numeroon kun mulla ei oo sitä mexico-numeroa tossa uudessa puhelimessa :(

Anonyymi kirjoitti...

onnea ;) !

ja pakko sanoo että luin sun kaikki postaukset tänään läpi, ja huhuu oon jo ihan koukussa tähän ;;)
jaja sitä vielä että näytät ihan ashley tisdalelta ( tai mikä lienekäään ) elikkä oikein nätti tyty olet ( :

Anonyymi kirjoitti...

eiku eiei siis ashleylta ku siltää yhdeltä kenen nimeä en nyt yhtään muista :D:DD ! mutta kumminkin yheltä näyttelijältä ;---))

Anonyymi kirjoitti...

hahaa nyt se tuli päähän, AMANDA BYNES :D oikeesti,olet ihan ilmiselvä kaksoisolento ;)

Sandra kirjoitti...

Pretty girl: Tuu tänne vaan moikkaa :) (tai siis älä tänne mun kaupunkiin, koska tääl on aika kylmä, rannikolla paaaaljon lämpimämpi..)

Saara: Kiitos vielä ihanempi <3

Ano: Graciasss ! :)

maia: Kiittäen minä ! :)

E-Maria: Kiitos baby ! En saanut sitä viestii, en tiedä miksi :( Mutta kiitti silti puspus !

A N N A: Kiva, että tykkäät, jatka ihmeessä lukemista ja kerro idoita, mistä voisin höpistä, että kiinnostais sua vielä enemmän :) Ja mulla ei ollu thajuakaan tästä Amandasta, joten kävin googlaamassa sen. Oikein näpsäkän näköinen tyttö, eli otan tuon suurena kohteliaisuutena. Näyttäisimpä häneltä oikeasti :D Kiitos silti !