lauantaina, maaliskuuta 07, 2009

You've seen those red mugs ?

Täällä stressintäyteinen, väsynyt ja hiukan allapäin oleva Sandra, helouu !

Huomenna, eli sunnuntaina olisi tarkoitus vaihtaa host-perhettä. Perheiden vaihtaminen kuuluu siis tähän Rotarysysteemiin, eli vuoden aikana yleensä ollaan kolmessa eri perheessä. Itse olen nyt tässä toisessa ja sunnuntaina vaihdan takaisin siihen ensimmäiseen, kun kerta tällainen vaihtoehto minulle annettiin. Stressi siksi, että tavaraa on tässä 8kk aikana kertynyt ihan kiitettävästi (ja sitä myös oli enemmän kuin kiitettävästi tänne tullessani !) ja kaikki pitäisi pakata tänään. Inhoan pakkaamista ! Ei ole väliä, onko kyseessä viikonloppureissun tavarat, vaiko kaikki, mitä omistan, se on aina kamalaa ! Jopa koululaukun pakkaaminen saattaa välillä tuottaa minulle hankaluuksia ja tuskanhikeä. No, tänään anyways luvassa siis ankaraa pakkausta. Katsotaan, jos saisin opeeraatiosta jotain kuvamateriaalia aikaan, Sitten ainakin näette, miten paljon minulla tätä tavaraa on, ja paljon on vielä ostettavaakin. Miten ihmeessä aion saada kaiken Suomeen ?

Eilen illalla, kaverillani oli kotonaan pienet pirskeet, joissa kävin piipahtamassa väsymyksestä huolimatta. Hyvä, että kävin, sillä hauskaa oli ja paikalla oli paljon kavereita, joihin en ole vähään aikaan missään törmännyt. Oli siis kiva jutskailla heidän kanssaan ja kysellä kuulumisia. He myös hieman piristivät mieltäni. :)

Tässä vielä pari kuvaa eilisestä.

(Eka kuva: Alex, minä, Angie, Valentine, Guly ja Pao. Toka: Angie, yksi parhaista mexicolaisista ystävistäni ja minä. Kolmas: Minä ja kaverini lasin sisältö housuillani, kiitos oikein paljon siitä ! )




Tällaista siis, nyt olisi vähän niinkuin pakko pakata, argh.. Katsotaan, jos postailen vielä illalla lisää. Moi vaan <3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei!
ois kiva jos tekisit postauksen siitä, miten vaihtarivuosi on muuttanu sun elämää. esim. onko susta tullut avarakatseisempi ja miten perhe-, ystävyys- ja seurustelusuhde ovat muuttuneet/ kehittyneet kun välimatka on kasvanut.
T.Elli
ps. olet valinnut todella mielenkiintoisen aiheen blogillesi, toiv. jatkat kun palaat Suomeen:)

Sandra kirjoitti...

Juu, voisin yrittää sellaisen saada aikaan, ehkä kuitenkin sitten, kun vuotta on enään ihan pikkuriikkisen jäljellä :) Kiitos vinkistä !!