tiistaina, maaliskuuta 10, 2009

<3 (<-- kahden pallon jäätelötötterö, eikä suinkaan sydän!!)

Hei, tulin vaan kertomaan, että mieleni on tehnyt ihan koko päivän mieli jätskiä tms, eikä meillä ole ollut mitään, mikä helpottaisi makeanhimoani.

Kylässä kävi kahdeksan muuta vaihtaria, höpistiin ja syötiin sipsejä (paitsi minä, koska protestoin, sillä mieleni teki vain sitä jotain makeaa). Parin tunnin löpinöiden jälkeen kaikki lähtivät, mutta jäätelötötteröt pomppivat edelleen mielessäni mitä villimmin. Menin ruinaamaan, että host-veljeni ajaisi minut kauppaan nopeasti, sillä tarvitsisin kuumeisesti hammastahnaa ja dödön. Hetken maanittelun jälkeen veljeni suostui. Kaupassa juoksin ensimmäisenä jäätelöiden luokse ja valitsin sieltä onnellisena Ben&Jerry'sin Chocolate Chip Cookie Dough-purnukan. Muodollisuuden takia, hain myös hammastahnatuubin..

Nyt menen syömään iltapalaksi pikkuisen sitä herkkujädee ja sitten tutimaan, koska väskättää.

Öitä <3

3 kommenttia:

Kiri kirjoitti...

Mä oon niin outo kun en tykkää jätskistä. Söin kerran tota sun hehkuttamaa ben & jerryä, ja se meni roskiin. Siinähän oli taikinaa!!! :O :S hyi ällö sanon minä :D ei sovi mulle. Ainoot jätskit mist tykkään on valion suklaa nougat ja sellainen wanhan ajan vaniljapuikko jota saa torilta : )

Heli kirjoitti...

Ben&Herry's Cookie Dough<33
Hitto kun oon herkkulakossa...

Sandra kirjoitti...

Kiki: Kyllä pitää joku olla vialla, jos ei jätskistä tykkää ! Itsehän elän jäätelöllä harva se kesä, eikä talvisinkaan ole ongelmaa. Ja kyllä jädessä voi ihan hyvin olla taikinaa, NAMNAM <3 Tykkään myös sun mainitsemista wanhan ajan vaniljapukoista a.K.a albiinokikkeleistä !! (mun äitihän siis opetti ton nimen mulle..)

Heli:Pyhh, ei mitään herkkulakkoja tueta ! Karkkilakko on ihan OK, mut ei jätskistä voi olla erossa, eihän siin oo mitään ideaa !