sunnuntaina, maaliskuuta 15, 2009

Hektinen elämä.

Tässä nyt hiukan esimakua Suomi-kokkailuistani. Meillä oli sellainen juhla, jonne kaikkien piti valmistaa omalle maallensa perinteistä ruokaa ja esitellä se. Porukkaa oli reilut neljäkymmentä henkeä, ja kaikki saivat ruoista maistiaisen. Suomiherkut olivat kuulemma mieluisia.

Näillä materiaaleilla onnistuin:





Lopputulos oli odetettua parempi, mutta siitä myöhemmin lisää. Nyt on pakko mennä tutimaan, sillä huomenna on aikainen herätys, lähdemme perheeni ja parin muun vaihto-oppilaan kanssa toiseen kaupunkiin, Papantlaan, joka sijaitsee noin kolmen tunnin päässä täältä meiltä. Palaamme maanantaina iltapäivällä, luullakseni, ja sitten väsään pitkän selostuksen koko tästä lauantai-illasta, joka oli todella ihana eri kulttuureilla ja ruoilla höystettynä.

Odottakaahan siis viellä pari päivää, niin saatte tietää, mikä olikaan ruokiemme lopputulos, mitä muun maan vaihtarit valmistivat yms.. Myös Papantlan-reissusta on varmasti sitten tulossa postaus. Anteeksi, mutta minulla on ollut nyt kamalsti kiirettä näiden ruokavalmistelujen kanssa, vieraiden hauskuttamisessa ja muussa. Maanantainakaan ei ole koulua, mutta tiistaina sitten viimeistään ryhdistäydyn ja olen taas omistautunut tälle blogille. Halaukset siihen asti <3

PS. Ostin muuten yhdet ihanuuskengät, mutta niistäkin lisää myöhemmin. Sen verran kuitenkin paljastan, että ne ovat oikeat namiherkut <3 !!!

PPS. Loppupiristeeksi tämä: Sandra thö kisunaikkonen.. Öhöm..

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi soma toi viiminen kuva :D

Kiri kirjoitti...

Mä rakastan sun asua.

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on ihan märät kainalot vikassa kuvassa! hahaa, hauska :D

T&J kirjoitti...

IHANA asu!! Taidan ottaa inspiraatiota siitä tän päivän omaan asuun.. Kiitoss! :)

-Tiffany

PS. Mitä niistä sun asineksista sitten tuli? Ainakin tunnistin lohen ja potut, mutta valkoinen juttu pussissa jäi epäselväksi :D

T&J kirjoitti...

Asineksista.. osaan kirjottaa!!!! :O Eli AINEKSISTA :'o

Sandra kirjoitti...

annaa: Kiitos kiitos <3

Kiki: Noooh, kiitos paljon, mutta aika tavallinen se on.. :)

Ano: No niih, vähän oon nolo ku hikoilen !!!!!! En onneksi kai haise...

Tiffany: Hihi, hyvä, jos mun asusta saa inspiraatiota, jeii !! Ruoasta tuli sikkehyvääherkkua, siitä lisää sitten ;)

Anonyymi kirjoitti...

tykkäätkö paikalliten miesten ulkonäöstä? itte oon aina tykänny tollasista tummista pojista. onks sul ollut "juttua" tai jtn vakavampaa siellä kenekään kanssa vai oletko varattu?

Sandra kirjoitti...

Ano: Pakko nyt tähän sanoa, että olin hyvin pettynyt, kun koko maa ei ollutkaan täynnä kuumia latinomiehiä !! :D Olin kuvitellut, että kaikkia superhottiksia on joka paikassa, mutta eipä olekaan asia näin. Aina välillä tapaa komeita ukkoja ja kyllähän ne ovta sitten todella hyvännäköisiä. Eipä ne silti mua oikeen kiinnosta, kavereina vaan kaikki miehet täällä :)