lauantaina, toukokuuta 16, 2009

Shop.

Moiks ! Lupailin niitä viimeisimpiä ostoksiani tänne esille, joten tässä tulee, olkaa hyvät !


Musta röyhelömini, LOB.

Kukallinen röyhelömini, Bershka.

Tuubitoppeja, Bershka. (Huomasin vasta äsken, että kuvasin myös varpaani :D)

Mekko, SOHO.

Pussukkalaukku, Bershka.

Minimekko, LOB.

Ahkerasti jo käytössä olleet, kulta- ja käärmegladiaattorit, en muista kauppoja. 


Uudet lempparit ! Kukkakorot, SOHO. Love 'em <3

Mitä mieltä siellä ollaan ? Löytyikö lemppareita ? :)

15 kommenttia:

Eve kirjoitti...

voi kuule, noi kengät on aivan ihania! varsinkin molemmat gladiaattorit!
miks suomesta ei löydy tollasia :c

Sandra kirjoitti...

Kiitos paljon, itsekin pidän hirmusesti :)

Edde taas kirjoitti...

Mä vaadin, että teet vaatekaappiraivauksen kun tuut kotiin ja lahjoitat mulle jotain kivoja vaatteita ja kenkiä..!!
Minä maksan!

Sandra kirjoitti...

Juuu, saat varmana kaikki, jotka ei mulle enää mahdu tai joista en tykkää (niitä on kyllä..) !

Hanna kirjoitti...

oi kuin ihania nuo minarit ja tuo minimekko! vitsi löytyispä jotai tommosia ihanuuksia buenos airesistakin ku oon lähössä sinne ens viikolla! :) juttelin kisoissa oonan kanssa ja se sano että tuut jo ihan kohta suomeen hui! jänskääkö jo? pitää kyllä sitte ehdottomasti nähdä jossain vaiheessa kesää:) oon varmaan tulossa eteläänpäin joskus mutta erittäin lämpimästi tervetuloa myös tänne ouluunkin päin ;) halejaa

Sandra kirjoitti...

Hannaa ! Ihan varmana löytyy Buenos Airesistakin kaikkea kivaa, lyön vaik vetoo :) Ja kyllä 4 viikkoa niin lähen Suomeen päin ja jännittää ihan hulluna ! Oikeestaan pelottaa ja stressaakin.. :/ Mutta ehkä mä siitä selviän... Huihai, kesällä sitten nähdään, muista et oot aina tervetullut meille ja kyllä mä haluisin ouluunki tulla, jos vaan on mahdollisuus :) halit bäk !

NooranElämää kirjoitti...

Huippu upeat noi alemmat kengät, eikä muissakaan ostoksissa mitään vikaa ole :)

Sandra kirjoitti...

Niin, hehe kiitos. Nyt vaa pitää järkätä kaikkia kesäpippaloita, joissa voin noita kukkakenkuleta käyttää !

Anonyymi kirjoitti...

heii mista noi gladiaattorit on??
oon just meksikossa ja mun on saatava sellaset haha!

Lumo^ kirjoitti...

bershka on ihan rakkauskauppa, millon se tulee suomeen??

Sandra kirjoitti...

Ano: Gladiaattorit oli jonkun pikkukaupungin pikkupuodista eliii vähän vaikee ehkä sitä paikkaa alkaa etsiä.. Mutta kaikkia tollasiahan on jokapaikassa täällä, kaikissa pikku-kenkäkaupoissa. :)

Lumo^: Niin se on tosi kiva ! En tajuu, miks sitä ei oo Suomessa, mut esim Eestissä on (wtf?). Mut ainakin mä voin sit mennä helposti Helsingistä Tallinnaan tekee pakollisen Bershka-visiitin ! Jei :)

Hanna kirjoitti...

varmasti menee hyvin kotiinpaluu ja kaikki vaikka vähän jänskää ja outoa varppina onkin:) joo kesällä sitte nähään<3 siihe asti : http://www.youtube.com/watch?v=YN6M83-Upd4&feature=related

:Dddd

Sandra kirjoitti...

Hann: hahahaa nauroin tolle youtube-videolle todella räkäisesti ! :D kiitos piristyksestä !!

Kati kirjoitti...

Aaah! Ihana toi minimekko! Aivan rakastuin siihen :(

Sandra kirjoitti...

Kati: Ja kohta tulee kesä, niin pääsen sitä käyttämään taas !! :)