sunnuntaina, marraskuuta 22, 2009

piprui ja glögii












Vietimme pikkujouluja kotonani suurella tyttöporukalla. Söimme, joimme ja kälätimme kuin kanalauma. Oli mukavaa ja kyllä se vaan niin on, että mun ystävät ovat ihan loistavia ! <3

Tänään mun täytyis tehdä sata asiaa, enkä tiedä miten mun aika riittää niiihin kaikkiin. Kokeisiin olis luettava, läksyjä on han järkyttävä kasa ja treeneihinkin pitäis mennä. Alotan huomenna uudessa työpaikassa, ja sinnekin mulla olis luettavana sellainen paksuhko perehdyttämisopas.. Nyt niitä lisätunteja vuorokauteen, kiitos !

2 kommenttia:

12345 kirjoitti...

Ihania kuvia!! Mä en oo viettäny vielä ainoitakaan pikkujouluja, kuinka tylsää hei

Sandra kirjoitti...

tänkjuu ! noi oli munki ekat pikkujoulut... katotaan, jos niit tulis tässä vielä lisää =)