perjantaina, marraskuuta 20, 2009

all in one

Helou !

Taas oon luurannut teillä tietämättömillä, enkä ole todellakaan ehtinyt bloggailla mitään. Nytpä siis asiaa vähän enemmänkin, aloitetaan eilisestä!

Näin Marian koulun jälkeen ja mentiin noutamaan varaamani liput Aleksanterinteatterilta, jonne olimme myöhemmin menossa katsomaan Showhatia. Sitten suunnattiin viereiseen Dennikseen syömään, koska molemmilla murisi masut siihen tahtiin, että ruokaa oli saatava. Mapukka söi jotain kana-aurajuusto-aurinkokuivattutomaatti-pennepastaa ja meitsi uuniperunan raputäytteellä. Kas kummaa, molemmat söimme annoksemme kiltisti ja ruoka maistui !





Denniksestä käppäilimme Wayne'siin kaffelle ja sitten suuntasimmekin jo teatterille, jossa tapasimme Lauran. Show alkoi ja oli alusta loppuun todella hyvää viihdettä ! Nauroin ja hurrasin penkissäni ja hymy oli korvissa koko ajan. Toivottavasti joku on ko. esityksen nähnyt, sillä jos näytökset eivät olisi jo loppuneet, suosittelisin sitä lämpimästi !! :)

Tänään mulla oli ihan loistava koulupäivä, nimittäin se koostui ainoastaan yhdestä pole dance-tunnista, joka kuuluu liikkakurssiini. Olin ekaa kertaa kokeilemassa kyseistä urheilulajia, ja myönnän, että innostuin ! Käsilihaksia ja pitkää pinnaa tarvitaan, mutta kyllä harjoittelemalla varmasti oppisi aika nopeasti muutaman sulavan liikkeen. Aion ehdottomasti kokeilla lajia uudestaan jatkossa, sen verran hauskaa ja haastavaa puuhaa se oli ! Onkos täällä ketään, joka harrastaa tai on joskus kokeillut tankotanssia ? Sain luvan kuvata tunnin pitäneen ohjaajan temppuilua, mutten nyt jaksa ladata videota tänne. Katsotaan, jos vaikka huomenna !

Nyt illalla Sara ja Maria olivat meillä hengailemassa. Jossain vaiheessa kävin heittämässä Saran kotiin, jonka jälkeen leivoimme Mapen kanssa pipareita. Tai siis, mä leivoin ja Mappe viihdytti mua kertomuksillaan. Koristelussa neiti sitten auttoikin mua, mutta hänen tyylinsä oli ehkä hiukan kyseenalainen.. Noh, mistä kukin tykkää..







Tyttö- ja poikapossupipareita !


Mapen koristelemia on noi kaikki rumat ja sotkuset ! =)

Nauroimme tänään, että, joku lukija varmana luulee, ettei mulla ole ketään muita ystäviä, kuin Mappe :'D Tämä postaus antaa ainakin ymmärtää niin. On mulla kuitenkin muutama muukin, joka on myötnänyt olevansa mun kaveri, vaikka Mapsukka onkin yksi rakkaimmista !! <3 

Nyt mun on pakko vetää peitto korviin ja ruveta nukkumaan. Huomenna on luvassa rankka päivä, joka alkaa mukavasti klo 7:30 herätyksellä, kun klo 9:00 pitää olla töissä. Illasta on kuitenkin tulossa kiva, koska mun lempityyppejä tulee meille glögeilemään ja virittäytymään pikkujoulutunnelmaan. Siitä lisää myöhemmin.. ¡Adios!

6 kommenttia:

Kiri kirjoitti...

Vitsi mitä hämäystä kun tossa alussa kirjoitat "Mariasta". Mä olin ihan et "kuka vittu toi Maria on??" kunnes tajusin et sehän on Mappe :D Ihania pipareita, tuutteko leipomaan mun kaa kans, koska oon ihan surkee koristelemaan? Pretty please tulkaa joku ilta jookos? Pipareita ja vitusti glögiä, sounds like a plan? : )

Sandra kirjoitti...

no mapen ei kyllä ehkä kannata koristella, koska se ei osaa ollenkaan, as u can see. se laitto eka helvetisti sokerikuorrutetta, dippas sit koko keksin nompareilleihin ja laitto viel senki päälle LISÄÄ kuorrutetta ja sit noit kultapalleroita... not that cute :D mut joo mä voin koristella, mappe voi hölöttää tarinoita :D

12345 kirjoitti...

Ihana toi kolmas kuvA!<3

Sandra kirjoitti...

ai toi pasta-annoskuva ? :o vai kolmas piparikuvista, se joissa mä keksityn ? :D

kmb kirjoitti...

oh send me some of those pleaseeee!!
urs forever, pissis'
<3

Sandra kirjoitti...

love you <3