keskiviikkona, huhtikuuta 08, 2009

Lady Gaga.

Tein teille tällaisen postauksen sunnuntai-iltana, koska kun nyt olen reissaamassa niin tänne ei välttämättä mitään hetkeen ilmesty.

Stefani Germanottaa a.K.a Lady Gagaa siksi, että olen nyt jotenkin totaalisen hurmioitunut häneen. Ei siinä mitään, että hänen musiikkinsa on ihan menevää ja tanssijalkaa ketkuttavaa jytkettä, muttakun koko henkilö on aivan älytön ! Olin joskus aikoja sitten napsinut netistä pari kuvaa hänestä, sillä ne inspiroivat minua mielettömästi. Nyt kuitenkin kävin bongailemassa hänestä lisää fotoja ja pakko myöntää, että neiti on aivan upean näköinen !

Hänen tyylissään minua viehättää sen uskomattomuus. En usko, että kovin moni kävelisi tuollaisissa tamineissa normaalisti kadulla, Suomessa tuskin kukaan uskaltautuisi edes bilettämään samanlaisissa vetimissä. Hänen asuissaan on jotain supersankarimaista ja fantasiahenkistä ja tyyli puree minuun ainakin täysin. Tässä nyt hänen upeita studiokuviaan alkuun.








Laulaja näyttää kuitenkin käyttävän samaa linjaa vaatteissaan myös studion ulkopuolella. Minusta tuo rusettinutturakampausjuttu on aivan supersuloinen ! Minullekin tuollainen !




Mitäs piditte ? Uskon, että tämä kyseinen nainen jakaa mielipiteitä aika lailla, joko hänestä pitää tai sitten häntä ja hänen outoja vaatteitaan ei voi sietää.. Kertokaahan, millä kannalla te olette ?


Suurimman osan kuvista napsin täältä, osasta ei ole hajuakaan..

4 kommenttia:

asta kirjoitti...

mä myös ihastuin tohon rusettikampaukseen mutta siis onhan noi hiukset muutenkin älyttömän ihanat :)

Sandra kirjoitti...

asma: Joo, mun mieletsä toi rusettistydeemi on ihan mielettömän ihana !! varmana se on jotin tekotukkaa mut mullekin tollanen kiitoooos :)

Anonyymi kirjoitti...

Minen tykkää hänen kappaleistaan yhtään, enkä oikeastaan mistään muustakaan. Rahalla tehty 1. tyyli ja 2. musiikki ja 3. koko ihminen.

yhden hitin ihmeet unohdetaan sesonkien jälkeen :) mutta kaikki tykätköön kenestä tykkää.

Sandra kirjoitti...

Ano: Voihan Lady Gaga jäädäkki vain muutaman hitin staraksi, mutta mun mieletsä tyttöä ei olla kyllä rahalla tehty, sillä hän on jo enne omaa soolouraansa ollut arvostettu lauluntekijä popmaailmassa.. :) Myönnän silti, että hänen biisinsä ovat kyllä semitylsää jumputusta, mutta iskeepä silti ainakin täällä päässä !