tiistaina, elokuuta 04, 2009

Koruinventaario.

Hello !

Huhhuh, tänään oli aika rankka päivä.
Olin ekaks töissä 8-15 (mun duuni on ollut viime päivinä ihan kamalaa ja poispäästessäni olotila on sama kuin juoksulenkin jälkeen) ja sitten autokoulun teoriatunnilla. Kotiin raahauduin kahdeksaksi ja siellä mua odottikin tämmöinen ylläri:

3-vuotias serkkuni, Vili <3 

Tein helppoa, mutta tosi herkullista salaattia.


Joku lukija oli toivonut, että kuvaisin kaikki koruni. Etsin suurimman osan koruistani ja järjestin oikean koruinventaarion ! Hyvä niin, sillä huomasin, että kamalasti kaikkia kivoja koruja on kadoksissa.. :( Pitää järjestää jonkinlaiset etsinnät..
Mutta anyways, tässä ovat nyt ne, jotka olivat saatavilla ja joista suurimpaa osaa käytän ahkerasti. Voilá !

Kaulakorut:





Käsikorut:



Pidän paljon käsikoruista, erityisesti suurista rannerenkaista, joita pidänkin usein kädessäni monta samanaikaisesti. Tykkään, kun ne kilisevät ja helisevät ja ovat näkyvä osa asukokonaisuutta.

All-time-favorittini on kuitenkin Nomination-koru, jonka sain pari vuotta sitten. Olen saanut perheeltäni ja kavereiltani siihen erilaisia paloja ajan mittaa, ja tänä päivänä se näyttää tältä: (huomasin äsken, että yksi pala jäi näkymättä kuvissa. Noh, se on sellainen turkoosi sydän, jonka äiti antoi, kun kävi moikkaamassa minua Mexicossa<3




Korvakorut:







Korviksia olen kadotellut näköjään erittäin ahkerasti, sillä tässä on about puolet oikeasta määrästä. Vaikka niitä oikeasti omistankin paljon enemmän, voi korvissani nähdä melkein aina nämä tylsät blingit.. Juhliin ja erikoistilaisuuksiin yritän kuitenkin aina muistaa laittaa korviin killumaan jotain hiukan erikoisempaa.


Sormukset:




En käytä sormuksia kovinkaan usein, mutta tämä minulla on sormessa lähes aina.


..Ja tätä käyttäisin aina, jos vain kehtaisin :--D

Lävistyskorut:


Navassa minulla on ollut aina tämä yksi ja sama koru. Enkä oikeastaan edes haluaisi mitään muuta korua siihen.


Kielessä minulla oli aluksi tuo musta pallo (ja siihen kuuluva harjoitustikku), jossa on timantti, sen jälkeen vaaleansiniset, muovipallot ja nyt olen siirtynyt hammasystävällisempään vaihtoehtoon, eli tuohon pinkkiin, kokonaan muoviseen koruun.

Muita koruja minulla ei oikeastaan ole, paitsi jostain jemmasta saattaisi löytyä nilkkaketjuja, varvassormuksia, rintakoruja yms. Yhden rintakorun kuvasin, sillä tätä käytän aina välillä ja mielestäni se on erittäin kaunis:


Mitäs koruistani pidit ja mistä et ? 
Käytätkö itse paljon koruja ? 
Kertokaaaa !! :)

4 kommenttia:

12345 kirjoitti...

Ihana Vili!!!

Ja huh miten paljo koruja sulla on, en oo nähny puoliakaa noista.

Lili kirjoitti...

Vitsi vili on jo iso poika, niiiiin söpis :) Jos sulla on jotain tylsiä koruja mitä et käytä ni haluisitko pitää mulle sellasen kirppiksen niistä? <3 Ku mä oon just vasta alkanu innostuu tosta korujen käytöstä... :)

B-Fashion kirjoitti...

Toi ekan korukuvan soikee lätyskä vihree, mis on kreivi ja kreivitär oli ihanin<3.. moi sandra! oot paras<3 huomen jordee!!?<3

Sandra kirjoitti...

Edde: Vili on ihanuus <3

E-Maria: Saat ehkä joitain koruja multa, ainakin lainaan :)

B: Juu meitsiki tykkää siitä, mut se ketju, jonka olin siihen joskus hankkinu, hajos ihan vähä aikaa sit, ni nyt pitäis eka metsästää joku hyvä uus, että saan sen käyttöön taasen :) ja hei Bee, säki oot paras <3