sunnuntaina, elokuuta 30, 2009

Häminää diskossa.

Eilen minua hiukan masensi. Ahdisti olla yksin, olin surullinen ja mieli oli oikein todella maassa. Ystäväni Ellu ja Sara päättivät tulla piristämään minua. Lähdettiin siis kebabille, mitäs muutakaan.

Pizza de HIV:ssä saimme loistoidean, että lähdetään hämisemään diskoon. Ajoimme äkkiä takaisin meille, puimme tiimivaatteet päällemme ja lähdimme tähän ko. diseen.




..Joka meidän onneksemme oli tyhjä ja saimme koko tanssilattian itsellemme !



(Oli pakko vähän sensuroida tätä xD)


Jo keskiyöllä päätimme lähteä pois, sillä tanssilattialla alkoi olla hiukan tungosta, emmekä enää mahtuneet tekemään muuvejamme kunnolla.



Meille palattuamme, huomasimme Ellun rikoutuneen häminäsukan !


..Ja tässä häminärakkula.


Mulla oli ollut kaulassa aamusta asti ihottumaa, joka osoittautui siis häminäihottumaksi !! (huono kuva ehkä..)


Paras juttu oli kuitenkin tämä: Megahäminäcocikset, jotka saatiin, kun käytiin kebbellä. Siis miksi saimme kaksi 1.5 litran cocispulloa, kun tilasimme kaksi pientä cocis zeroa.?
Häminää...


Tämä oli nyt tällainen hiukan levoton juttu, mutta ainakin piristyin valtavasti ! Huomenna luvassa niitä perjantain kuvia siltä Jollakseen unohtuneelta kameraltani. 
Moikka moi !

Ps. Häminä-iltamme aikana käytimme 0 ml alkoholia ! :)

5 kommenttia:

B-Fashion kirjoitti...

Eikös ollut mahtavaa huomata, että ei sitä alkoholia tarvitse hauskan pitoon! <3

Lili kirjoitti...

Oli paras ilta aikoihin :D Mä en ymmärrä mitä siinä nenäkarvakuvassa on tapahtunu??? :D

Lili kirjoitti...

Tajusin just että mullahan on suu auki siinä kuvassa, ja se minkä luultiin tulevan mun nenästä, ni se on mun kieli ja se tulee mun suusta :D

hqnna kirjoitti...

Oikeella asenteella menee ilman viinaakin, mut ei sitä aina niinkään jaksais:P
tosi makeita legginssejä muuten

Sandra kirjoitti...

B: Kyllä mä sen tiesin, ettei sitä tarvikkaan. Mutta kyllä alkoholi on välillä aika hyvää :D

E-maria: Joo mäki tajusin vast myöhemmin !! Hahah, nenäkarvat :D

hqnna: No eihän sitä jaksakaan aina :P Ja kiitos !!