keskiviikkona, syyskuuta 02, 2009

Doggies !

Sain vihdoin kameraltani viime perjantain kuvat koneelle.

Olin siis juhlistamssa yhden parhaimman ystäväni 20-vuotissynttäreitä. Paikkana toimi Kaisaniemessä sijaitseva Underbar ja meillä oli ihan hirmu kivaa !! Sieltä siis tämä ensimmäinen kuva, jossa hymyillään mun rakkaiden kanssa.


Underbarista kipitin jo aikaisin metrolle ja suuntasin Herttoniemeen ja sieltä vielä bussilla Jollakseen. Siellä minua nimittäin odottivat nämä seuraavat ihanuudet..








Tuttujeni koiria siis hoidin. Olen aivan totaalisen rakastunut tuohon pörröiseen rotuun, eli Kiinan harjakoiraan. Aivan ihania, sosiaalisia, hellyyden kipeitä ja somia koiria ovat. Ja cihuhahuoista olen aina pitänyt tosi paljon.. <3

Onko kukaan muu samanlainen koirafani, like I am ??

2 kommenttia:

Kiri kirjoitti...

mua lämmittää enemmän noi sun rakkaat kun noi koirat...ei vittu ootte kauniita naisia!!!

Sandra kirjoitti...

yhtä ja samaa, karvaistasakkia kaikki !! :D