keskiviikkona, heinäkuuta 29, 2009

Toivekuvia vol.1

Heips!

Tässä tulis nyt eka satsi niitä juttuja, mitä toivoitte mun kuvaavan.
Teen nämä siksi tällälailla osissa, koska en jaksanut kerralla kaikkia kuvata. Pikku hiljaa siis :)

Eräs anonyymi toivoi nähtäväksenne mm..

..käsialani:


..varpaani :--D :


..kaikki kynsilakkani: (melkein kaikki tuossa, muutamia en jaksanut etsiä.)


..vaatekkaappini: (Voitte näiden kuvien perusteella vain kuvitella, miten paljon haluaisin vaatehuoneen.. Tai edes -komeron!)



Toivottiin myös kuvaa, jossa olen ilman meikkiä. Sellaisenhan olen tänne jo aiemmin postannut, joten voitte tsekata sen täältä! Ei viitsi kuitenkaan liikaa tuollaisia tänne räpsiä, saattaisivat lukijamäärät tippua aika nopeasti...

Niin, ja loppuun tällainen juttu, mitä ei kyllä toivottu, mutta kuvasin silti. Haluan nimittäin esitellä teille ihanan, ja ehkä maailman sekopäisimmän ystäväni, Saran ! Sara on ihana ja hölmö, meillä on aina hauskaa. Mietimme usein, että olis hauskaa asua yhdessä ja asia on kyllä niin, että vain tämän tytön kanssa kämppiksinä eläminen olisi varmasti helppoa ja kivaa ! Olemme myös pohtineet, että voisimme tuolloin rekisteröidä parisuhteemme viralliseksi... ;--)



Nyt menen viettämään rauhallista iltaa parin tyttökaverini kanssa. Minulla on huomenna vapaapäivä, JEE <3
Moimoi ja kivaa keskiviikkoa !!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

whataa mikä parisuhde ? :O

12345 kirjoitti...

Hei jes teit tän kuvajutun!!
Ja nyt voisit vähitellen alkaa harkitsee sitä pienimuotoista kirpputoria mulle kun sulla on noin hiton paljon niit vaatteita:))::):)

Sandra kirjoitti...

Ano: juu, meillä parisuhde kukoistaa, oon suunnitellu et tatuoin mun vasempaan pakaraan "S+S=totta<3"
oisko hyvä ? ;--)

Edde: Joo ja lisää kuvia on tulossa piannn :)
kyllä voisin pikkuhiljaa ruveta mun ryydyistä lupumaan, puolet ei varmaan ees mahu päälle, oon nii punkero nykyään :-D

miiu kirjoitti...

awws miten söpöt varpaat :DD tommoset pienet.

Lili kirjoitti...

Sä ja Sara ootte kyl maailman sulosin pari <3

Kiri kirjoitti...

i <3 u so much. toivon kuvan olpasta :D

Sandra kirjoitti...

miiu: haha no kiitos :--D ne ei kyl oikeesti oo kauheen pienet vaan tosi pitkät ! niillä saa hyvin nostettua vaatteita lattialta yms.. (;

E-Maria: juu niin ollaan, rakkaus roihuaa <3

Kiki: <3 u 2 ja ehkä siitäki saadaan tänne kuva, jos se suostuu =)

Anonyymi kirjoitti...

hahaha noi on mun kynsilakkoja kaikki lol