tiistaina, kesäkuuta 02, 2009

Ahdistusstressiväsymyskaikki.

Nyt on kuulkaas niin, että bloggausintoiluni on erittäin matalalla. Syinä mm. se, että olen todella stressaantunut ja ahdistunut koko ajan lähestyvän Suomeen paluupäiväni takia ja se, ettei täällä näytä kamalasti ihmisiä käyvän, ja vielä vähemmän ne muutamat jaksavat kommentoida.. Jotenkin tylsää yrittää kirjoitella kuulumisiani, ottaa kuvia ja laittaa niitä tänne, kun niitä ei kukaan lue taikka katso, saatika kommentoi mitenkään.

Katsotaan nyt siis, jos vielä näiden kahden viimeisen Mexico-viikkoni aikana jaksan tänne jotakin kirjoittaa, ja jos en, niin Suomeen päästyäni luultavasti palaan taas asiaan, ainakin jollain tapaa.

Anteeksi nyt tämä angstaus, mutta tämän kaiken härdellin keskellä on todella turhauttavaa "puhua tyhjille seinille" eli kirjoittaa tähän lukemattomaan blogiin.

Kaunista kevättä Suomeen ja muuallekin maailmaan !

Edit: Tämä oli muuten sadas blogiteksti, joten ehkä tässä vaiheessa on ihan suotavaa pitää pienenpieni breikki. Lähden kylläkin torstaina hiukan matkustamaan pariksi päiväksi, joten ehkä siitä jotain pikkuista sitten ensi viikolla.. Let see, let see !

14 kommenttia:

NooranElämää kirjoitti...

Kyllä täällä meitä lukijoitakin käy :)

Anonyymi kirjoitti...

kyllä sua varmasti luetaan :) täällä ainakin yks tyhmä joka ei ikinä kommentoi. tykkään silti tästä blogista hirveästi, olet tuollainen kauhean positiivisen oloinen ja mua kiinnostaa kauheasti tämä "aihe" eli mexico ymsyms :) toivottavasti jatkat kirjoittelua sitten suomessakin! hasta luego!

Eve kirjoitti...

ei kannata masentua, tosiasiahan on että vain noin 10% lukijoista kommentoi. jos niinkään moni.
mutta pidä ihmeessä hauskaa vielä viimeisetkin viikot äläkä tuhlaa aikaasi johonkin, mikä ei pahemmin kiinnosta! ;)

Edde kirjoitti...

Sandraaa! Minä luen joka ikinen kerta ja yritän kommentoidakkin mahdollisimman usein!
Odotan sua hirveesti takaisin suomeen ja sit kun tuut niin biletetään oikeen kunnolla!!!<3

Kiri kirjoitti...

Minäkin pyydän anteeksi että en ole kommentoinnut niin ahkeraasti kun olisi pitänyt, tiedän että on ärsyttää kun tuntuu siltä ettei kukaan lue/kuuntele. Juhannusta odotellessa, aloin jo innoissani suunnittelee menytä, mä ilmoittaudun vapaaehtoiseks tekemään ostoslistan :D hahah! Tässä pienet maistiaiset: uusia perunoita & voita, savustettua lohta, grillimakkaraa, mansikoita, (silliä niille jotka siitä tykkää, itse en voi sietää), salaattia, sipsejä ja namnam! Ja sit toivon et tuot jotain mexicolaist alkoholijuomaa jota voit esitellä meille sit : ) Ihanaa!

nepa kirjoitti...

eieieieieieiei ! :o
sori ku oon ollu tosi laiska kirjottaa kommenttei, mut se ei vaan oo mun tapa ollu !
mut oikeesti tää on ihana blogi ja yks mun lemppareista nyt ! tsemppaan sua ja lähetän sinne jotain jaksamisviboja atlantin yli et jaksaisit kaiken ton keskellä viel kirjottaa blogia tänne ja nii :)))
tsemppii ja mä toivon et jaksat kirjottaa tätä sun mahtavaa blogias !

Anonyymi kirjoitti...

Täällä on taas yksi, joka jättää joka kerta kommentoimatta:) mahtava blogi sulla ja hauska lukea! Olisi vielä kiva lukea viimeisien viikkojen tapahtumista, fiiliksistä ym. niin paljon kun vaan jaksat kirjottaa :) ja tähän loppuun toive, olisi kiva lukea sun ystävistä jos tekisit jutun, jossa esittelisit sulle täkeimpiä tyyppejä sieltä meksikosta, vaikka vähän laajemminkin! Tee tee :)

Lili kirjoitti...

En oo kommentoinu piitkään aikaan ku kotona ei oo ollu nettiä :( Yritän kuitenki tasasin väliajoin jossain päästä lukemaan vaikka sinäki oli pien tauko jossain vaiheessa kun oli niin harvinaista päästä koneelle. Mulla on ikävä sua, pidä hauskaa vikat viikot ja nauti elämästä siellä muru <3

newton kirjoitti...

Mä ainakin seuraan blogiasi ihan innolla, mutta oon huono kommentoimaan. Mutta toivottavasti tulee pian taas tekstiä lisää (:

Anonyymi kirjoitti...

mäkin luen! en vaan ikinä jaksa kommentoida, mut päivittäin käyn katselee jos olisi uutta tekstiä ilmestynyt. oon suuri meksikofani! musta olisi tosi mielenkiintoista jos sä vertailisit suomalaisten ja meksikolaisten tyttöjen pukeutusmistyylejä! onko siellä esim. jotain ihan hulluja muoti-ilmiöitä tai jotain sellaista haha. ehkä inspiroidut vähän tästä :)

Marika kirjoitti...

Luen mutten kommentoi johtuen siitä että kerran kommentoituani ignoorasit kommenttini kokonaan, ja se turhauttaa meitä lukijoita (ainakin minua) luultavasti ihan samanlailla kuin sinua turhauttaa "puhua tyhjille seinille". :) Hyvä blogi kaikenkaikkiaan ja löytyy itseltäni ainakin suosikeista!:)Onnea kotiinpaluuseen:)

Sandra kirjoitti...

NooranElämää: Nyt sen huomaan näköjään :D

Ano: Hasta luego todellakin, kyllä mä pian taas kirjoittelen, te lo juro ! =)

eve: Näin itsekin suunnittelin, että teen nyt kaikkea muuta ja käytän enegrian fiksusti, ja hoidan bloggaamiset taas, kun siltä tuntuu.. :)

edde: Voi muru<3 mut kyllä, sit on pelkkää fiestaa koko kesä ja syksy ja talvi ja kevät ja kesä yms.. :)

Kiki: Juhannus-menu kuulostaa hyvältä, just kaikkee tollasta mietin iteki ;) Ja harmivaan, että täältä en voi tuoda kauheetsi mitään alkomaholia, koska olen alle 21v (jos oisin yli, niin saisin tuoda litran, JEE!!), mutta onneks niitä juttuja saa aika lailla Suomestakin. Juomaa siis, ruokaa ei ! :( Pian näemme raksu <3

Nellipulla: Ihan superiilis olla jonkun "yks lemppareista", oikeesti hymyilin korviin asti ! :) Kiitos siitä ja kyllä mä kohta taas jaksan kirjoittaa :) <3

Sandra kirjoitti...

Ano: Kiitos vinkistä, mä yritän toteuttaa ton pian !! :)

E-Maria: No sä oot kyllä laiminlyony mua ja omaa blogias aivan liikaa !! Ryhdistäydy baby !! ;) <3

Newton: Kiva kuulla ja pian tulee tekstiä, promise !!

Ano: Toi on myös hyvä vinkki, ja koska tykkään myös ulkonäöstä ja tyylistä kirjoittaa, joten voisin tuonkin toteuttaa joku hetki ! Kiitos =)

Marika: Mulla tuli kauhee fiilis, ku en omasta mielestäni ole koskaan jännänyt yhtäkään kommenttia huomioimatta, ellei se ole sitten jossain todella vanhassa postauksessa, enkä ole siksi sitä nähnyt, tai jos kommentin sisältö on jotain kakka vineemistä.. Pahoitteluni siis tästä, kiva jos silti luet !!

Anonyymi kirjoitti...

itse juuri vasta löysin blogisi ja on tosi kiva lukea sitä koska olen myös asunut meksikossa lähes kaksi vuotta...Así que no te pones triste :)
kyllä sulla varmasti lukijoita riittää!