lauantaina, tammikuuta 09, 2010

voihan räkä

Mulle iski yllättäen joku kammottava flunssa ja olo on nyt erittäin tukkoinen; pää täynnä räkää ja muuta mukavaa. :(

Myöhemmin on kuitenkin lähdettävä hiukkasen ulos, sillä kuten jo aikaisemmin mainitsin, tänään juhlitaan hyvän ystäväni 20v synttäreitä. Järjestimme hänelle aamulla yllätyksen, nimittäin minä ja kahdeksan muuta tyttöä herätimme hänet suurella aamiaisella. Toimme mukanamme mm. kukkia, täytettyjä sämpylöitä, feta-tomaatti-piirakan, karjalanpiirakoita, kakun, skumppaa, mehuja, kahvia yms yms. Antimet olivat hyvät ja synttärisankari todellakin yllättyi ! Kuvia tapahtumasta ehkä myöhemmin, jos niitä joltakin saan. Itse unohdin tietysti kameran kotiin...

Viime sunnuntaina, kun oltiin viettämässä kaverin synttäreitä Jenny Woossa, mulla oli kamera mukana, mutta olin kokonaan unohtanut silloin otetut kuvat. Eli muutama niistä nyt :)






Synttärisankari ja minä kaverikuvassa !

Nyt lepäilen pikku hetken ja rupean sitten miettimään illan vaatteita. Onneksi on mukavaa leposeuraa <3 
 


Palaillaan luultavasti huomenna !!

<3. S

Ei kommentteja: