tiistaina, tammikuuta 12, 2010

ill bill

Howdy how ja terkkuja sairaspedistä !

Okei, toi oli huijaus, koska olen kyllä pipinä, mutten ole todellakaan maannus sängyssä viimepäivinä, vaikka olisi ehkä kannattanut. Oon kuitenkin ottanut sen verran rennosti, etten ole mennyt treeneihin eilen enkä tänään ja olokin alkaa jo pikkuhiljaa kohentua. Pisteet sille !

Syy siihen, että olen ollut koulussa, vaikka räkätauti ja kuume ovatkin mua kiusanneet, on se, että jakson alussa käytin poissaolokiintiön duunien takia täyteen.. Nyt on siis pakko olla paikalla kaikille tunneilla, etten vaan tipu kursseilta... Aina mulle käy näin ! Mut niinku sanoin, olo on jo hurjasti parempi ja kohta pääsee jo varmaan treenaamaankin, jee !

Tänään tein koulun jälkeen niinkin hyödyllisiä juttuja, kuin koiralle söpöjen (ja turhien?) juttujen ostelua. Ostin kylläkin yhen hyödyllisen asian ja kaks sitte vähän tuhrempaa, mutta sitäkin suloisempaa ! Voisin esitellä ne täällä myöhemmin.. :)

Nyt kömmin nukkumaan, jotta jaksan herätä kouluun kahdeksaksi. Yäk, en muista, koska olisin viimeksi menny niin aikasin kouluun. Jotenki tuppaa aina jäämään ne ekat tunnit väliin, ooops... Ja hei sori, tää postaus taitaa olla oikea floppi, ku ei oo oikeen mitään järkevää asiaa, mutta teki nyt mieli jotain kirjottaa, ku oon ollu niin hiljaa muutaman päivän. Damn !

Loppuun parit kuvat lauantalta; ekana synttärisankari ja yllätysaamiainen (kuvan henkilöllä saattaa olla jonkinlainen mielipide tämän kuvan julkaisemisesta täällä blogissa? Who cares ! ;P) ja sitten pari kuvaa Crushista, missä itse bileet bidettiin. Jepa jee !





<3: Sandra

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei valituksia! :) Olenhan täydellinen heti herättyäni..
Pieni ero seuraavaan kuvaan tosin..
Ja kiitos vielä ihanasta yllätyksestä! <3

Mapu

Sandra kirjoitti...

Mapulii, hyvä ettei haittaa :) Oli kiva järkätä yllätys, hyvä et se onnistu !!
ps. älä lähe nyciiiiin taino okei lähet kuitenki mut tuo mulle joku pikkupikkutuliainen ?? <3

Anonyymi kirjoitti...

ehkä sieltä jotain tarttuu mukaan.. mut ehkä odotetaan sun synttäreitä ;) puss, nähdään matkan jälkeen!!

Anonyymi kirjoitti...

hitto mua ärsyttää kun näytät niin tutulta, mutten kuitenkaan saa päähäni mistä saatan tietää sut! Ootko kenties käyny pohjista ja ootko espoosta? ärsyttävää!

Sandra kirjoitti...

Ano: Pohjista en oo käyny, mutta sieltä hoodeilta oon kotosin ! Selviääkö mysteeri ? C:

Anonyymi kirjoitti...

hei millanen paikka oli toi crush? :D

Sandra kirjoitti...

Ano: Crush sijaitsee loistavalla paikalla, sielä soi monipuolista musaa ja on kivasti sisustettu. Drinkit on laadukkaita, vaikkakin vähän hintavia.. Mut tosi kiva paikka omasta mielestäni :)