torstaina, tammikuuta 28, 2010

amo a mi perrito

¡Hola!

Sain nukkua tänään pitkään, sillä joidenkin koulun erikoisjärjestelyiden takia mulla ei ollut ollenkaan koulua. Aamu alkoikin mukavasti tämmöisen otuksen vierestä :)



Tein koko aamupäivän kouluhommia ja ahkerasti teinkin ! Sain paljon tärkeitä juttuja valmiiksi, jotka olin taas jättänyt viime hetkeen.. No, ne on nyt kuitenkin tehtynä, hyvä niin !

Tässä on muuten kännykkäni, josta olen vihdoin oppinut pitämään. Se on uusi, joulun jälkeen lahjaksi saatu kapistus, josta en aluksi pitänyt ollenkaan. Nyt olen kumminkin tottunut siihen ja oppinyt käyttämään sitä kunnolla, ja voinkin ilokseni myöntää, että toi on oikeesti tosi kiva puhelin ! Onks kellään samanlaista ?? Ja taustakuvana tietysti Carlos <3



Kävin tiistaina laitattamassa pitkästä aikaa rakennekynnet ja niistä tuli mielestäni todella kauniit ! Kynsinauhoja voisin kuitenki opetella hoitamaan; tommoset kuivat klöntit ei näytä kovinkaan kauniilta :D


Nyt painun pehkuihin, huominen herätys nimittäin aiheuttaa mulle kylmiä väreitä; joudun lähtemään kotoota jo seiskalta, jotta ehdin palauttaa koulutytöt ennen kahdeksaa opettajille. Jos ne myöhästyy minuutinkin, ne jää arvioimatta ja sitten kaikki tää raataminen menis täysin hukkaan. Pelaan siis varman päälle ja lähden ajoissa.. :)

Öitä ! <3.S

1 kommentti:

Anie kirjoitti...

Mulla on samanlainen kännykkä ja koirakin on vähän saman näköinen! Hyvän näköiset kynnet! ;)