torstaina, joulukuuta 10, 2009

sometimes just don't

Niin kuin aikaisemmin sanoin, mulla oli tänään vaan pari tuntia koulua. Oli kuitenkin ehkä pienoinen virhe mennä sinne, sillä kohtasin siellä erään tosiasian; oon hiukan ehkä sössinyt mun koulujärjestelyt ja nyt pitäiski sitten tehdä ihan järkyttävä määrä kouluhommia, jotka olisin voinu sumplii fiksumminkin ja päästä vähemmällä.. Tyhmä kun olen, tein näin, ja nyt kärsin. :C

Lähdin koulusta semimasentuneena käppäilemään kohti keskustaa. Espan kohdalla mun mieli oli jo näin musta, mutta sitten näin jotain somaa, joka piristi pikkusen !






Käppäilin joulutorilla kaikkien turistien keskellä (ja esitin itsekin turistia räpsiessäni valokuvia !) ja se fiilis oli aika hauska. Joka puolella myytiin jotain porontaljoja, hansikkaita ja pipoja, puolukkahilloja, perinneruokia, glögiä ja kaikenlaista suomalaista tavaraa, eikä mulla ollut hajuakaan, että mitä ne sielä kauppas.. ^.^

Hetken mä niitä juttuja pällistelin kunnes pääsin Espan päähän ja menin teatteriin salaatille. Namnam. Sivistin samalla itseäni lukemalla Iltistä.. Voin kertoo, ettei viikonlopun sääennuste kovin hyvältä näytä. Eipähän ainakaan saada aurinkoihottumaa, vai mitä nyt onkaan..



Ainiin ! Check out, millasii kortteja lähetin Mexicoon mun kavereille ja host-perheille. Must toi poro on symppis, ku sil on ihan luminen nenä, tekis mieli halata ! :)



Nyt ois aika mennä nukkumaan.. Huomenna on taas liian aikanen herätys, sillä täytyy lähteä sinne kamalaan paikkaan, joka tänäänkin masensi mut täysin.. No can do, pitää yrittää sumplii kaikki kouluasiat kuntoon taas !

See you a.K.a  C U a.K.a sii juu !

<3.S

2 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Joo, noi Espan joulumarkkinat oli mullekin kiva yllätys kun maanantaina sinne eksyin! :)

Sandra kirjoitti...

Joo, ne pikku-kojut oli söpöjä !! :)