tiistaina, joulukuuta 22, 2009

christmas, here i come !

En ole mikään joulufani, en ole koskaan ollut. Pidän toki jouluruoista ja siitä fiiliksestä, kun ei ole kiire minnekään ja saa hengailla rakkaiden ihmisten kanssa kaikessa rauhassa, mutta muuten en joulusta kovastikaan välitä. Kaikki se stressi ja kiire, mikä ennen joulua vallitsee, kauhistuttaa mua todella paljon.

Oon kuitenkin vihdoin saanut tehtyä viimeisetkin lahjahankinnat (tänään 20min ruokatauolla :D) ja pakattua ne. Tänä vuonna oon onnistunut ostamaan ihan kivoja lahjoja, sellaisia joista luulen niiden saajien ilahtuvan. Hyvä niin, sillä vihaan lahjojen ostamista ja nyt on sellainen olo, että olen siinä kerrankin onnistunut..! Tässä nyt suuri osa niistä, vaikkakin muutama pakettu kuvasta uupuu..


Nyt painun pehkuihin. 
Huomenna on viimeinen työpäivä ja sen jälkeen suuntaankin suoraan joulun viettoon. En tule päivittämään blogia muutamaan päivään, vaan aion nauttia internetittömistä joulupyhistä. Joulun jälkeen on kuitenkin luvassa eräskin yllätys, joten pysykääs kuulolla !!

Täten toivotankin kaikille erittäin nautinnollista ja mukavaa joulua ! Ottakaa ilo irti vapaapäivistä ja syökää paljon !!

<3.sandra

3 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Mukavaa ja rauhaisaa joulua sullekin !! :)

Sandra kirjoitti...

kiitos, toivottavasti vietit itsekin mukavan joulun ! mä ainakin nautin täysillä !

Anonyymi kirjoitti...

Lue koko blogi, melko hyva