torstaina, lokakuuta 29, 2009

¿Por qué ya no puedo abrazarte?

Kiki pommitti mua tällaisella tunnustuksella jo hetki sitten, mutta nyt sain saman Maniac-:ltakin, joten päätin toteuttaa siihen liittyvän haasteen.

(lukeeko toi tahallaan väärin ? Siis kreativ ?)
  • Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
  • Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
  • Anna tunnustus seitsemälle
  • Linkitä nämä blogissasi
  • Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta
Eli tässä nyt niitä asioita, mitä ette luultavastikaan tiedä minusta..
  1. Minulla oli lapsena lemmikkeinä neljä gerbiiliä ja sen jälkeen neljä rottaa.
  2. Olen käynyt mm. Kiinassa, Japanissa, Thaimaassa, USA:ssa ja lukuisissa Euroopan maissa mutten koskaan Venäjällä enkä Norjassa.
  3. Korvani rei'itettiin ollessani alle kaksi kuukautinen vauveli.
  4. Harrastin nuorempana kuutisen vuotta ratsastusta, mutta lopulta tanssi vei kaiken aikani. Rakastan edelleen hevosia !!
  5. Olen laiska ja usein todella saamaton ihminen, varsinkin jos kyseessä on jotain, mikä ei kiinnosta minua lainkaan. Esimerkiksi koulussa olen toivoton tapaus.
  6. Olen katsonut Salkkareiden kaikista jaksoista varmastikin yli 90%.
  7. Pidän ruoanlaitosta ja olen jopa ihan hyvä kokki, mutta vihaan leipomista !!
Oon tosi pahoillani, mutta en jaksa nyt haastaa ketään, koska olen laiskamato !! Tehkääpä siis kaikki tämä ja laittakaa vaikka, että "Sain Sandralta tällaisen tunnustuksen".. :)

Ei kommentteja: