sunnuntaina, helmikuuta 21, 2010

wanhaa

Hejsan kaikki !

Arvatkaas, meitsi on nyt Mexicossa ! Saavuin eilen yömyöhään (Suomen aikaan aamulla) ja nyt on fiilis aika epätodellinen. Ihana olla täällä näkemässä host-perheitä ja kaikkia kavereita, oon ihan täpinöissä :D

Palataan nyt kuitenkin hippasen ajassa taaksepäin, eli torstaihin. Mulla oli silloin wanhat, joista näätte nyt muutamia kuvia.

Hiukset ja mekit mulle taikoi ihana Saara<3. Mulla ei oikeastaan ollut minkäänlaista tarkkaa visioita siitä, minkälaisen meikin tai kampauksen haluan, mutta niinkuin aina, luotin Saaraan täysin ja lopputulos oli juuri täydellinen !




Mekkona toimi New Jerseystä löytämäni ihanuus, ja olin tyytyväinen kokonaisuuteen.



Mitäs piditte ? Mieleipiteitä peliin, kiitos :)

Nyt lähen moikkailee kavereita, palaillaan myöhemmin !! Oon niin intopiukeena täällä Mexicossa olemisesta, et sekoon varmasti kohta täysin ! <3

Besos, Sandra

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Just ihana toi kampaus (ja meikit)! tosta ekasta kuvasta tuli ihan mieleen Lauren Conrad! :D
Ja tosi nätti puku! toivottavati oli kivaa...!

Sandra kirjoitti...

ano: kiitos kiitos ! oon kuullu toto LC-look-a-like-juttuu nyt viime aikoina kumman paljon, mut otan sen toki kohteliaisuutena, neitihän on upea !! :D
ja juuuu oli kivvoo !

Petra kirjoitti...

vähän ihana kampaus:) ja nätti puku:)

Sandra kirjoitti...

kiitokset ! :)

Настя kirjoitti...

hair is very beautiful!! <3 <3 <3

http://claretodour.blogspot.com/

Sandra kirjoitti...

Anastasia, thank you !! :)